Ugrás a tartalomra

Minőségpolitika

Küldetési és Minőségpolitikai nyilatkozat

 

Az Ózdi Almási Balogh Pál Kórház városi kórház, feladata a város és vonzáskörzetébe tartozó lakosság egészségügyi ellátása. Betegeinket  340  ágyon,  10  osztályon,  38  szakrendeléssel,  illetve  gondozóval,  központi diagnosztikai egységgel fogadjuk és látjuk el.

Célunk, hogy a betegek számára a legmagasabb szintű egészségügyi ellátást biztosítsuk.

Az Ózdi Almási Balogh Pál Kórház minőségszemlélete betegközpontú, a kórház vezetése a biztonságosabb, hatékonyabb betegellátás érdekében belső minőségügyi rendszert működtet.

Alapelveink:

  • Betegközpontú szemlélet: betegeink számára hatékony és személyre szabott ellátást biztosítunk, igényeik figyelembe vételével. A betegek bizalmának megőrzése érdekében minden döntésünk a szakmai etikai normák és a legjobb orvosi gyakorlatok figyelembevételével történik.
  • Szolgáltatások minőségének folyamatos fejlesztése: a kórház vezetése elkötelezett amellett, hogy az intézmény folyamatosan fejlődjön. A betegellátás mellett, a kórház adminisztrációs folyamatait is folyamatosan fejlesztjük a hatékonyabb és gyorsabb ellátás érdekében.   
  • Biztonságos és magas színvonalú betegellátás biztosítása érdekében a kezelési folyamatokat folyamatosan monitorozzuk és újraértékeljük.
  • Munkatársaink szakmai fejlődésének biztosítása, támogatása hozzájárul a magasabb szakmai színvonalon történő ellátáshoz.
  • Kórházunk számára kiemelten fontos a környezettudatos szemlélet, a környezetvédelmi előírások betartása.
  • Emellett az egészségügyi szolgáltatások etikai szempontjait is folyamatosan szem előtt tartjuk, biztosítva, hogy minden döntésünk megfeleljen a legmagasabb erkölcsi normáknak.

A mindennapokban végzett gyógyító munkánk célja, hogy betegeink biztonságos környezetben, megfelelő ellátásban részesüljenek, és kórházunkból elégedetten távozzanak.